Saturday, July 2, 2022

BBM3410 - 2022 - KETIKA DAN KALIMAT

KETIKA DAN KALIMAT 

Assalamualaikum pembuka bicara bagi post terakhir tugasan multimedia. Jadi tugasan ni kami boleh mengatakan sesuka hati kan !? Hahahah. Jika dulu post yang pertama aku kata “tak kenal maka tak cinta” . Jadi konfem konfem lah sekarang dah kenal banyak kan ? Hahahaha konfiden you. Tak kenal pun takpe janji aku enjoy tulis blog kau enjoy baca. Tak enjoy tu lantak kau 😂

Sebelum ni aku memang bukan orang yang suka menulis, tapi bila ada tugasan multimedia yang memerlukan penceritaan sebegini, tiber pulak rasaa seronok nak meluahkan apa yang dirasa cewahhhhh. Kira disebabkan kursus ni ada la improvement untuk meluahkan rasa di hati agitheww. Jangan Series Sangat Kau !!! 

Okay, walaupun tugasan bagi kursus ni agak banyak setiap minggu konfem konfem busy nak siapkan tugasan multimedia dalam sehari tu ataupun weekend. Memula tu memang ada jugak rasa nak give up marah tapi kita kenaaa sabar. Tak sabar tak settle tugasan kiterr boss!!

Tetapi bila hari berganti hari masa beganti masa tup tup dah week 14. Bila aku tengok balik dari first post blog sampailah ke hari ni. Aku macam ehhhh tak sangka boleh siapkan tugasan sebanyak tu. Hihihihi amaze sekejap. 

Apapun aku nak ucapkan ratusan dan ribuan dan bebesar hati terima kasih kepada Prof Normaliza yang tidak pernah jemu memberikan tugasan yang banyak kepada kami. Berkat setiap tugasan tu laaa terselit pelbagai hikmah yang kita nampak sekarang ataupun masa akan datang. 

Dengan tugasan ini aku banyak dapat menciptakan pelbagai memori bersamaa kumpulan yang disayangi SaPe Production. Bila kelas atas talian tup tup jumpa buat tugasan bersama tu sumpah awkward gila rasanya bebss hahahahah . Tapi bila aku kata tadi hari berganti hari dengan tugasan daripada prof bonding kami pun tercipta heheheh luvvvv ❤️. Apa yang aku kagum setiap ahli kumpulan ni masing masing punya komitmen sendiri tau tapi masih ada masa untuk siapkan tugasan dengan terbaik. Terima Kasih Korang 💖. Semoga ada rezeki lagi untuk bersama dalam satu group <3. 

Penghargaan kepada orang-orang kuat team produksi SaPe Production :

"Ilman , Farid, Hannah, Syaqirah, Mariana, Najwa, Zana, Hamidah, Law, Ong, Zulaika"

Akhir kata daripada pemilik blog ini. Semoga kami semua mendapat “A” bagi kursus ini dengan penuh keberkatan dari hasil tugasan dan Prof sendiri. 🤍


Gambar kehadiran :





No comments:

Post a Comment

SENARAI TAJUK TUGASAN BBM3410

MINGGU 1 1. BIODATA DIRI MINGGU 2 2. ELEMEN ASAS GRAFIK 3. JOM BUAT INSTAGRAM MINGGU 3 4. ASAS FOTOGRAFI : LONG SHOT 5. ASA FOTOGRAFI : MEDI...