Thursday, May 26, 2022

BBM3410 - INSTAGRAM - TEKATEKI

 TEKA-TEKI (INSTAGRAM PERIBADI)

Assalamualaikum semua, tugasan dalam kursus multimedia ini sangat menyeronokkan. hahahah tak pernah lagi kursus lain suruh buat teka-teki lepastu komen dan meneka pula teka-teki rakan sekelas. Bagi aku la, walaupun tugasan yang diberikan pada masa yang singkat tapi aku sangat enjoy membuatnya. Terima Kasih Prof buat hari saya gembira dengan tugasan yang menyeronokkan hahahaahah. 

Bawah tu aku ada sertakan post teka -teki di instagram untuk diteka oleh rakan-rakan. Alhamdullilah, semua rakan-rakanku bijak bestari semuanya. 

TERBAIK !!!






KOMEN 20 RAKAN

Semua teka-teki yang keluar best-best. Jadi, sapa je yang tak excited kan? Ada yang terlalu senang, ada yang lawak, ada yang susah sampai tak boleh nak jawab. dan semestinya kami telah selesaikan tugasan individu ini dengan jayanya. 
Semangat Budak Bahasa !






















Sekian Terima Kasih.
Sudah alang-alang singgah dekat blog saya, Jawab ler sekali teka-teki atas tu. Dapat la jugak asah minda sikit hehehe. 

No comments:

Post a Comment

SENARAI TAJUK TUGASAN BBM3410

MINGGU 1 1. BIODATA DIRI MINGGU 2 2. ELEMEN ASAS GRAFIK 3. JOM BUAT INSTAGRAM MINGGU 3 4. ASAS FOTOGRAFI : LONG SHOT 5. ASA FOTOGRAFI : MEDI...