Friday, May 27, 2022

BBM3410 - TIKTOK - SENAMAN RINGKAS

SENAMAN RINGKAS PELAJAR UNIVERSITI 

Nahhhh, hahahaha. Ada lagi tugasan video tiktok yang diberikan oleh Prof aku. Kali ni, kita membuat senaman pulak. Mesti korang tertanya-tanya, senaman apa itu?. Meh, aku beritahu, dalam video tiktok tersebut aku telah membuat satu senaman ringan yang boleh pelajar universiti lakukan. 

eleh senang je tu, bagi yang singgah ke blog ini, sila-silalah ke laman tiktok saya. 

Suka saya ingatkan, jangan lupa tinggalkan like anda, follow dan kalau boleh komen sekali. Terima Kasih.

Boleh tekan link di bawah untuk terus ke video senaman saya !




Sekian, itu sahaja untuk kali ini. Diharapkan hari-hari anda ceria selalu. 
JOM SAMA-SAMA BERSENAM.
Biar kekal sihat dan bertenaga.
OH YEAH !

No comments:

Post a Comment

SENARAI TAJUK TUGASAN BBM3410

MINGGU 1 1. BIODATA DIRI MINGGU 2 2. ELEMEN ASAS GRAFIK 3. JOM BUAT INSTAGRAM MINGGU 3 4. ASAS FOTOGRAFI : LONG SHOT 5. ASA FOTOGRAFI : MEDI...