Monday, June 13, 2022

BBM3410 - 2022 - VIDEO SETEMPAT

ASAS VIDEOGRAFI : VIDEO SETEMPAT 

Assalamualaikum & hai semuaa !!!. Pada minggu 11 untuk tugasan individu yang diberikan oleh prof pada hari rabu 8/6 iaitu membuat video setempat. Jadi hari ini aku nak bercerita sedikit tentang video setempat yang aku ambil tempoh hari. 

Video setempat aku ni bertemakan kepada tempat mendobi pakaian. Biasalah pelajar memang sinonim dengan mendobi sebab malas nak cuci tangan kan jadi kita dobi je lah. Kemudahan disediakan gunakam sahaja. Tapi tengok bajet jugak lahh hahahahaha. Masa aku rakam video setempat ni hujung minggu tau, hari ahad mcm tu. sumpah ramai gila yang tunggu turn. 

Jadi masa aku rakam, masa turn zana pulak meletakkan pakaian cuciannya, jadi sempat la aku nak cakap sikit-sikit pasal macam mana lah nak guna mesin tu. Tapi yang paling aku tak puas hati tu part tukar duit siling, memang spoiler hahahahaha dia masa oranh rakam dia tak nak pulak terima duit, masa tak rakam elok je kauu ehh MESIN. dah lahh nak duit lurus tak nak lipat-lipat. Lahaiiii lahhhh. Mesin pun banyak ragam macam manusia. Penat lah aku HAHAHAHAHAH.

Jadi tak payah cerita banyak korang boleh tengok video aku kat bawah ni. Terima Kasih 💖. Satu je aku nak cakap “Sabar itu penting”  Hahahahahaha. 

https://youtu.be/yvneV7bpNT8



Gambar Kehadiran Minggu 11 :





No comments:

Post a Comment

SENARAI TAJUK TUGASAN BBM3410

MINGGU 1 1. BIODATA DIRI MINGGU 2 2. ELEMEN ASAS GRAFIK 3. JOM BUAT INSTAGRAM MINGGU 3 4. ASAS FOTOGRAFI : LONG SHOT 5. ASA FOTOGRAFI : MEDI...